tisdag 18 oktober 2011

Cross-pass

Mina deltagare på mina pass ger mig otroligt mycket energi. Att se deras kämparanda och att de inte ger upp fast de tycker att det är jobbigt och sen deras leende ansikten när det är över, när de fullständigt strålar om dem: "Yes, jag gjorde det!"

Crosspass:
TRX rodd i bommen
Knäböj med eller utan hopp
Magövning med hantel
Stepup på stepupbräda
Axelövning med brandslang
Harskutt över bänk
Planka
Balansgång på balansbrädor
Jogga i tjockmatta
Idioten

Varv 1 och 3 - 30 sek/övning
Varv 3 (6 övningar) - 45 sek med 15 sek mellan varje övning
Final: 30-60 sek övning, ruch till andra änden av salen och tillbaka, ny övning
(mage, knäböj, planka, knäböj med upphopp och armhävning)

Det här är den typen av träning som jag gillar mest själv. Man får så mycket på kort tid.

Inga kommentarer: