lördag 21 september 2013

Furulundskråkan med grodhopp och fyrkanten


FURULUNDSKRÅKAN MED GRODHOPP

Övningar:

1:a 10 min

10 meter grodhopp
10 EFIT situp1
0 Gå upp och ner på bänken och dippa rumpan i bänken varje gång du kommer ner med fötterna på golvet.
2 kråkhopp varje minut
 
2:a 10 min

Grodhopp
EFIT situp
Harskutt över bänk
2 kråkhopp varje minut
1 varvet gör man 1 av varje övning, 2:a varvet gör man 2 av varje övning, 3:e varvet 3 osv.
Se hur många varv du hinner på 10 min


Final - FYRKANTEN
Ställ en kon eller något annat som markerar hörnen, en i varje hörn

Hörn 1 och 3
10 knäböj

Hörn 2 och 4
5 grodhopp på stället - ner med händerna i golvet och sen hoppa rakt upp med händerna mot taket

Långsidorna och kortsidor
Löpning

Ta dig så snabbt du kan mellan hörnen


Läs mer om migDet behövs ingen motivation- det är bara att genomföra - En blogg om mig, min träning och kost

Inga kommentarer: